Re: W temacie wyciszania kompa...

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 21:18:38 MET DST

Użytkownik "Tomasz Gregorczyk" <tomaszg_at_axel.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
>
> wiem juz prawie wszystko ;)
>
> mam natomiast pytanie jak mozna usunac drgania dyskow twardych? specjalne
> podkladki (z gumy) pod srubki mocujace? czy moze cos innego

Kurde jakby to napisac ...
Zamontuj dysk w miejscu na CDROMa...
Ja w moim przypadku uzylem uszczelek gumowych (chyba fi100 czy 150)
zakladasz to na dysk a potem czyms (np opaska samozaciskowa) mocujesz do
obudowy. Zeby dysk nie wylecial przy transporcie dodatkowo mozesz dowiazac
dysk do tych uszczelek ...
Cisza gwarantowana (tzn brak przenoszenia drgan)
Acha jesli dysk jest tak podwieszony to lepiej dmuchac na niego jakims
wiatraczkiem wolnoobrotowym (np tym co Ci zostanie z procka po zmianie na
arctica :P tylko daj go na 7V)