Re: Asus A7N8X-X - pytanko

Autor: Roman (remypl.nospam_at_konto.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 21:03:26 MET DST

On Thu, 18 Sep 2003 22:11:52 +0200, "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl>
wrote:

>wchodzisz na http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-x/overview.htm i
>czytasz. jak nic o tym nie pisza to raczej nie obsluguje. przy opisie np
>A7N8X Deluxe juz wyraznie pisza ze ma dual ddr.

Właśnie pytam dlatego, że tam byłem i faktycznie przy tej płycie nic
nie pisze o Dual Channel, narazie mam tylko jedną kość pamięci
i przy starcie kompa wywala mi, że pracuje w trybie Single Channel.
Na pewno jest nForce2, więc teraz nie wiem, czy to jest znów jakaś
chrzaniona, okrojona wersja i czy warto dokupywać drugą kość.

--
Z pozdrowieniami
remypl.nospam_at_konto.pl