Re: Sprawdzenie AATX-a.

Autor: Jajcarz (jajcarzd1_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 20:53:59 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> 1) Obciąż zasilacz przynajmniej na dwóch liniach (np. starym
> napędem CD-ROM i wiatraczkiem).

A co się stanie jeżeli zasilacz nie zostanie obciążony ? Spotkałem się z
opiniami, że zasilacze impulsowe będą mimo braku obciążenia pracować, choć
nie zawsze wszystkie napięcia na wyjściach mogą być ustabilizowane. Poza tym
to spotkałem jeszce taką wypowiedź że sam zasilacz ma w sobie obciążenie
(chyba na lini 5 V jest opornik 2 W) a do 12 V jest podłączony wentylator.