Re: RAM - problem

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 18:32:34 MET DST

W artykule news:bkehls$n4c$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): *Przemek_Szrk* z adresu <szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl>
napisał(a):

> moze raczej problem w plycie glownej ?
> jaka plyta i jaki proc... to mogloby pomoc .

Pośpieszyłem się z radością braku zwiech. Pomimo pamięci pracujących na 266
rano wstałem i komp wisiał. Ehhh brakuje mi już pomysłów.
Znowu przestawiłem je na 400, zato odpiąłem wszystkie napędy cd rom, dvd i
drugi dysk. Zostawiłem tylko jednego Samsunga 80 GB z systemem. Zobaczę co
się teraz będzie działo dalej, bo może dyski się gryzą i zwieszają kompa.

Płyta ASUS P4P800 i PIV 2.8 HT 800

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                      mailto:krisso75_at_o2.pl