Problemy z aktualizacją PC-Cillina

Autor: Mungo (sprawdz_at_w.sygnaturze)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 18:36:51 MET DST

Od kilku dni mam problem z aktualizowaniem programu antywirusowego PC Cillin 2002. Dodam że okres aktualizacji jeszcze mi się nie skończył. Gdy usiłuje dokonać aktualizacji baz pojawia się komunikat: The PC-cillin response timed out. Proszę innych użytkowników tego programu o sprawdzenie jak działa u nich aktualizacja...

--
Michał Wójcik
mwojcik(at)op.pl