CD-Rom blokuje mi system

Autor: Konrad Ch. (azzkiker_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 18:19:23 MET DST

Witajcie
Moze ktos jest w stanie mi podpowiedziec rozwiazanie.
Pracuje sobie na Win XP Pro, sprzet mam raczej "mocny". W trakcie czytania z
plyt CD komputer mi sie zaczyna przycinac. Jesli gra muzyka to dzwiek
zaczyna sie szarpac. Kursor myszy przeskakuje. Ogolnie praca systemu traci
plynnosc. Kiedy transmisja danych z cd sie konczy, wszystko wraca do normy.
Dzwiek znow jest plynny i czysty, "mysza" tez mi nie sprawia klopotow.
CD (sl) podlaczony jest na plycie razem z nagrywarka (ma). Dyski twarde
podlaczone sa druga tasma.
Co z tym fantem zrobic?
Konrad