checking NVRAM... NO

Autor: YuLkAa (yulkaa_at_gazeta.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 15:42:36 MET DST

'checking NVRAM... NO' - taki wlasnie komunikat pojawia mi sie przy
odpalaniu komputera... (co zrobic, zeby pojawilo sie w koncu 'YES' ?) do
tego po kilkunastu linijkach roznistych napisow, jakie pojawiaja sie przy
kazdym uruchamianiu komputera pojawial sie napis IDE-0 OK...ja ucieszona
czekalam na ciag dalszy - nie raz, nie dwa i ... system sie nie ladowal...
myslalam, ze moze to wina dysku.. moze wcielo jakis plik systemowy, moze nie
wiem co... wiec wlozylam dysk do drugiego komputera, sprawdzilam wszystko -
bylo OK,profilaktycznie sformatowalam dysk, od nowa podzielilam na partycje
(wiedzialam, ze nvram-u to nie naprawi, ale liczylam, ze cos sie zacznie
dziac), zainstalowalam od nowa system, ktory na drugim kompie dziala bez
problemu, wlozylam dysk do pierwszego i co? - 'blad dysku, nacisnij
ctrl+alt+del aby zresetowac' czyli wlasciwie gorzej niz bylo... ;(

what should i do ?