Re: Zasilacz - jakie mogl wyzadzic szkody ?

Autor: Romek (romii_at_w3.alpha.plUSUN_TO)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 15:02:01 MET DST

Artur Czeczko wrote:

> Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> Mój Abit BX6-2 przeżył już 2 tanie zasilacze - może to zależy również
> od klasy płyty głównej?

Nie dalej jak wczoraj - ECS K7S5A z zasilaczem firmy COD...
Po wlaczeniu do sieci bylo czuc tylko nieprzyjemny zapach
palonego laminatu - o dziwo spalil sie TYLKO zasilacz
po zalaozeniu nowego komputer ozyl. Przed przyniesiemiem do mnie
w domu komputer normalnie dzialal, u mnie nie bylo szans na przepiecie
albo inne smieci w sieci elektrycznej.
Kiepskie plyty na szczescie tez czasem wystrzymuja. :-)

Romek

--
Strona ze zdjeciami z kamer cyfrowych:
http://w3.alpha.pl/jura/740