Problem ZIP i FDD POMOCY !!!!!

Autor: Roubo (roubo_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 12:41:19 MET DST

Witajcie. Mam mały problem-pytanie w związku z napędem Zip. Posiadam instrument
muzyczny typu workstation YAMAHA EX 5 i sprzęt ten ma jedno małe ograniczenie.
Chodzi mi o możliwość zapisu większej ilości danych. Yamaha zamontowała
standardowo stację FDD 1.44 MB i tu tkwi mój problem. Jeżeli chcę w jakimś
kawałku wykorzystać sampler, nagrać kilka próbek i użyć ich w muzyce to
poprostu na dyskietkę za przeproszeniem za cholerę mi to się nie zmieści. Moją
jedyną nadzieją jest zamontowanie ZIP'a. I tu właśnie pojawia sie pytanie. ZIP
ma złącze typu ATAPI, USB czy LPT a złącze do dyskietek 1.44 to 2xFC34P. Jak
myślicie czy możliwe jest podłączenie Zipa za pomocą jakiejś przejściówki czy
może jakimś innym sposobem do gniazda od stacji FDD ???? Wiem, że mogę
podłączyć ZIP'a SCSI kupując specjalne rozszerzenie od YAMAHY jednak jest to
cholernie drogie i dlatego szukam innego sposobu. Z góry dzięki za
podpodpowiedzi. Pozdrawiam. Roubo