Re: Jak wyciszyc... :)

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 12:12:33 MET DST

> Sorry jesli bylo... Nosze sie z zamiarem wyciszenia swojego kompa troche;)
> to jak najmniejszym kosztem. Sprawe temperatury mam juz rozwiazana bo
> zmienilem wczoraj obudowe na taka z poziomym zasilaczem (wreszcie!!), wiec
> teraz tylko pozostaje znalezc skuteczna i co najwazniejsze tania metode
> wyciszenia tego pudla... Co polecacie z takich najlepiej 'domowych'
> sposobow? Slyszalem kiedys o jakichs matach korkowych, czy to przynosi
> oczekiwane skutki? Czy moze jakies gabki?
>
> Prosze o odpowiedzi:) pozdrawiam!

Najwazniejsze, to zrobic porządek w kompie.
Bedzie lepsza cyrkulacja, nizsza temperaturka i pomoże to przy wyciszaniu -
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/158-55

Jak juz bedziesz mial zapas chłodku mozesz zwolnic wiatrak na procku,
zasilaczu (np.
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4699&order=t&view=gtext), zalozyc
okrągłe grille, maty korkowe nie dają zauważalnego efektu a jest to jak
uzywanie tabletek p/bolowych na ból zeba - zamiast borowania!!!

Do dysku niejaki Wojtas999 poleci Ci coś takiego:

pozdr. Sebek