Re: dwa Athlony XP - o co chodzi ?

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 11:49:52 MET DST

Grzegorz wrote:
> Witam
>
> interesują csię ostatnio tematem zauwazyłem ,że są dwa athlony XP na
> rynku. XP i XP Thoroughbred.
> Jak jest w nich róznica? Który jest nowszej generacji.
> Chcę dokupić XP-ka do płyty z chipsetem KT400 lub KT600 i nie
> chciałbym przez pomyłkę kupić starszej generacji.
> Może jest jakaś strona, gdzie jest porównanie dokładnych parametrów
> tych procesorów?

No to troche nie tak...
Jest XP- Thoroughbred rev. A, rev B oraz
XP Palomino.

Palomino juz raczej nie znajdziesz... jesli kupisz proca
w sklepie i trafisz na Palomino to znaczy ze sklep leci w chuja.

XP T-bred rev A tez juz nie uswiadczysz... no chyba ze masz PH :).

Mozna wiec przyjac ze zakup w sklepie jest na tyle pewny
iz nie musisz sie martwic ze wcisna Ci gniota.

A plyte juz kupiles ?...
bo jesli nie to moze warto zastanowic sie nad lepszymi rozwiazaniami :).

> Proszę o pomoc
Alez prosze.

> Grzegorz

Przemek.