Re: przepustowosc neostrady?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 11:19:18 MET DST

Użytkownik "Grzech" <zulus25_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Tośmy sobie pogadaliii;) Ja sie balem ze mi sie dostanie za NTG - a tu
> prosze,
> jaka dyskusja. Tylko szkoda ze temat nie ten:(
> Pewnie odpowiedzi nie uzyskam, ale powiem tak:
> w firmie mamy neo (5 kompow podpietych) i nigdy nie udalo mi sie
przekroczyc
> 30kB/s:(
> nawet bedac jedyny w necie i jako jedyny zciagajacy. Czy to nie ciut malo?
> Jezeli malo to czy nie mozna sprawdzic dlaczego?

Jak udostepiasz siec na te kompy ?
Czasami tak jest ze winxp (jesli go masz) rezerwuje czesc lacza na jakies
niepotrzebne zazwyczaj pierdoly :)
Programami mozesz zmierzyc jedynie szacunkowo ... roznica bedzie dochodzic
do 10 albo i wiecej %.
Przepustowosc neo to max 64KB/s do Ciebie i okolo 16KB/s od Ciebie.
Czym sciagales kiedy miales te 30KB/s ?