Karta TV z możliwością zgrywania sekwencji

Autor: Hawix (hawix_at_op.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 11:15:22 MET DST

Nie chcę oglądać TV, ale potrzebuję kupić kartę, aby zgrać materiał z VHS.
Nie opłaca mi się zlecać tego zadania, ponieważ za dwie kasety VHS 240
wołają około 150 zł, a ceny kart z tego co widzę to wydatek ~200 zł.

Poradzcie co kupić, aby zgrany materiał miał dobrą jakość tzn. rodzielczość
min 640x480 oraz płynna animacja bez zgubionych klatek.
Zgrany materiał będzie kompresowany do MPG2 i odtwarzany na stacjonarnym
DVD.

Jakie modele kart brać pod uwagę ewntualnie jakie chipsety?
Jestem w stanie wydać na ten cel do 250 zł.

Proszę o pomoc.

--
Pozdrawiam
Hawix