Uwaga na Swen'a !!!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 11:05:53 MET DST

Witam
Dzisiaj dostalem od "microsoftu" nowe poprawki od IE i OE. Po wglebieniu sie
w temat okazuje sie, ze to nowy wirusik pt. Swen. Uwage moja zwrocil rozmiar
tego co przyslali w zalaczniku: 106KB ... jak na wirusa duzo ...jak na
zestaw poprawek od microsoftu to zdecydowanie za malo:)))
Opis wirusa znajduje sie tutaj:
http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=2469

Po otrzymaniu tej wiadomosci pod zadnym pozorem nie mozna otwierac
zalacznika!!!

BTW: nawet jak nikt nie uruchomi tego shit'u i tak wirus spowoduje niezle
zamieszanie rozsylajac swoja kopie ... to ponad 100KB ... ja dzisiaj
dostalem juz 2 kopie a kto wie ile tego jeszcze przyjdzie ...