Re: Obudowa z czipa

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 10:58:17 MET DST

Użytkownik "marcus075" napisał:

> hmmm, to jest... piraminda:)

Aaaa... już kojarzę. Z tego co widziałem na okładce, to chyba raczej nie do
końca piramida, bo tylną ściankę ma ułożoną prostopadle do podstawy, a
jedynie 3 pozostałe są ukośne. Zresztą, gdyby ta ścianka też była ukośna, to
byłby problem z wyprowadzeniem gniazd na płycie ATX.

> w podstawie ma jakieś "dziurowany" kawałek metalu
> i przeźroczyste ścianki, tylko nie wiem z czego:(

Ten kawałek metalu to pewnie zwykłe aluminium, a ścianki są z pleksi. Zobacz
na stronie, którą ci podałem - tam jest kilka takich projektów z
przezroczystej pleksi. Wszystko dokładnie opisane, co i jak robić. A
materiały kupisz w sklepach budowlanych, np. LeroyMerlin, Obi, itp. Trzeba
tylko dobrze poszukać.

--
Pozdrawiam,
Sniper