Re: obudowa: modecom czy chieftec?

Autor: ALIEN69 (NO_SPAMalien69_at_astercity.net)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 09:12:22 MET DST

Użytkownik "Małgorzata Koper" <gosiakoper_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkd5u9$do0$1_at_news.onet.pl...

> Co polecacie modecom enjoy czy chieftec BX-01B-B-B?
> a jesli zaden z tych to co innego proponujecie...
> z gory dziekuje za opinie
>
> pozdrawiam
>
> goska

Pewnego dnia, po tygodniu czytania grup dyskusyjnych i roznych opisow oraz
organoleptycznej kontroli produktow kilku producentow wybralem wlasnie
BX-01B-B-B.
Uzasadnienie:
1. zasilacz 360W z cichym wentylatorem,
2. dokladne wykonanie mechaniczne,
3. moim zdaniem rewelacyjny sposob montazu napedow w koszu na urzadzenia
5,25,
4. zamykane przednie drzwiczki na kluczyk (przy mojej dzidzi to konieczne -
moze sprawdzi sie jeszcze przez pol roku),
5. przedni panel ze zlaczem m.in. 1394 z ktorego czesto korzystam,
6. skromny, ale elegancki design,
7. dobry opis na stronie www.chieftec.de (zawsze skladam komputery sam, wiec
przydaje sie opis kabli np. z panelu przedniego itp.)
mozna wymieniac dalej, ale najlepiej poczytac archiwa grup zwiazanych z
pecetem
Wniosek: wybralbym ja po raz kolejny.
Pozdrawiam
Robert