Kupiłem monitor Philips 109P40

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 08:58:18 MET DST

Kupiłem dwa dni temu 19 Philipsa 109P40 w Mediamarkt , i szczerze polecam za
1199 z 110 KHz synchronizacją poziomą i sRGB, jakością i geometrią bez
zarzutu nie znajdziecie, szczególnie że jest wręcz stworzony do postawienia
na narożnikowym biurku i zajmuje ok 10-15 cm mniej niż jakakolwiek inna 19.

Ale mam pytanie do fachowców w opisie kineskop zastosowany opisywany jest
jako Real FLAT i myślałem że jest to jakieś ich firmowe kineskopy. Jakie
było moje zaskoczenie gdy w domu okazało się że ma dwa poziome paski paski,
czym to jest to wiem, ale wydawało mi się że stosują je tylko Trynitrony
SONY i jak słyszałem DiamondTrony.

Z ciekawości więc pytam, czyżby Philps w tym monitorze wykorzystał kineskop
Trynitrona???

Jurek