Re: LCD - gdzie obejrzec ?

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 00:16:53 MET DST

> Raczej od efektów działania. Dostajesz
> różne czasy reakcji piksela, kąty widzenia
> i różny stopień dokładności (lub niedokładności)
> ;-) odwzorowania kolorów.

JA CHCE TYLKO, ZEBY SIE DALO CZASEM POGRAC I FILM OBEJRZEC AAAAAAAAA
!!!!!!!!!! :-))))))))))))))))))) Nie musi byc 16 ms, byle 25 bylo prawdziwe
i zebym nie mial "gratis" funkcji PIP jak na ekranie beda 3 obrazki na raz
;p

> Zastosowanie przypasowujesz sobie do tych parametrów.
> Nooo... właściwie to odwrotnie :-)

j.w.

> Informacje o tyle nie potwierdzone, że pierwsze
> testy zaprzeczają informacjom LG o użyciu panela

Jak mowilem, jakos LG nie ufam w tej materii ...

> PS: Kuźwa, jaki ja się obkuty przez ten miesiąc
> zrobiłem ;-) Kupowanie pogłębia wiedzę!

Co Ty kuzwa nie powiesz hehehehhehe
Moze klub jakis zalozymy ? ;)