Re: Sygnał VGA > 10m

Autor: Macio (mbrylak_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 00:11:01 MET DST

>Na gieldzie przy GUS przedluzacze vga 10 m za jakies 120-150 zl ...
>Podobno dobrze dzialaja, sa grube, dobrze ekranowane. Tak przynajmniej
>twierdzili sprzedawcy.

Dzięki. Kupiłem jakieś shitowe przedłuzki podobno tez dobre były ale duzo
tańsze i mam odbicia na obrazie. Specjalnie się tym nie zdziwiłem ale kurka
dac 150 zł i znowu wtopić. Może ktoś stosuje takie cuda ? Jak są tego warte to
dam ile trza ale please niech ktos potwierdzi ze warto.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl