Re: LCD - gdzie obejrzec ?

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 22:58:50 MET DST

> Idealnego 17"LCD nie znalazłem, niestety.
> Tego kupowanego (jeszcze nie dojechał)
> Samsunga 152x widziałem tylko w internecie ;-)
> Ładny jest i na razie do gierek mi styknie.

Ja chyba pie....ca dostane ... moja wysluzona 14" mi oczy wypali heh, a z
tym EIZO bedzie chyba jednak :( niewypal ... a juz sie napalilem. Nie bede
chwalic dnia przed zachodem. Swoja droga gadalem z czlowiekiem ktory pracuje
w dziale serwisowym w firmie gdzie Belinee przechodza swoja droga w razie
reklamacji i mowiac krotko - nie polecal heh ... ciekawe ... czyzby jednak
NEC ? ..

Pozdrawiam