Gdzie opornik wstawic, a dzie kondzior w wentylu ??

Autor: Efreet (efreet_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:03:24 MET DST

Bry again...

tym razem pytanko do panow z lutownicami...

kcem uciszyc fan na chipsecie...
i w sumie bez niego komp tez dziala ;), ale jednak podstawka
pod fanem (Asus A7V133 - nie ma radioatora, wiec sie chyba az tak nie
grzeje ?? :) byla nieco cieplejsza..z trudem dalo sie palca uczymac...
wiec ja mam pytanko: gdzie wcisnac opornik, a dzie kondensator (na pewno bedzie
mial klopoty z rozruchem - juz teraz czasem ma ;), zeby ladnie startowal i byl
z polowe wolniejszy...dodam, ze wyjety mam fan z CPU i mozna piny wykorzystac
(choc nie wiem, czy nie lepiej kondzior do minusa siakiegos...)

i bardzo bym prosil o instukcje step by step dzie to ma byc...schematy tez sa
dozwolone ;)

Pozdr,