Re: Neostrada + dwa kompy + kwas

Autor: Tricky (tricky_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:01:31 MET DST

to jest na bank problem z mtu ja mam serwer linuksowy . Tutak sparwa
jest bardziej prosta nie tzreba zmieniac mtu tylko filtruje siepakiety
ktore zmniejszaja MTU automatycznie dzieki czemu nie tzreba ustawiac
tego u kazde g z kompow - mnie sie wydaje ze chyba nie tzreba jak sama
nazwa wsakzuje jest to mtu czyli maksymalna jednosta transmisji danych
wiec jezli zmina mtu na stacjach nei powinna tu odgrywac roli to nie
jest mru - dlatego ustaw mtu na 1492 na interfejsie wyjscowym do sieci a
nie na tam gdzie jest neo. Byc moze sie myle nei wiem jak to jest na
windach :D