Re: ECS K7S5A - co zlego?

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 20:29:12 MET DST

s00mal wrote:
> Kupilem miesiac temu plyte glowna ECS K7S5A.

Bravo! ;)

> Ktos na tej grupie pisal mi, ze to blad.
> Co jest zlego w tej plycie i czy niestabilnosc WindowsXP to wlasnie
> jej wina?

Co jest w tej MOBO zlego to mozna by pisac i pisac... Powodem niestabilnosci
wcale nie musi byc plyta glowna. Jesli juz komus dziala tak jak powinna to
jest raczej stabilna - ja bynajmniej problemow ze stabilnoscia na niej nigdy
nie mialem. Moze zasilacz nie wyrabia albo masz slabe pamieci podrasowane na
CL2 w biosie?

> PS: Moj kolega tez zamierza kupic jakas tania plyte glowna. Jaki model
> byscie mu polecili z tych do 200zl?

ASROCK K7VT2 ale chyba tylko z DDR SDRAM bo na zwyklych moga byc kwiatki ;)

pozdr, johnnie_w