Re: LCD - gdzie obejrzec ?

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 19:43:40 MET DST

> YAQB! Czy Ty nie pisałeś, że możesz dopaść
> Eizo 557 poniżej 2.400,-?

Ja, ja wohl ;D
Ale jak sam tyle czasu szukales to wiesz, ze czlowiek malpa by najchetniej
wszystko sprawdzil ! A i to EIZO chetnie bym przyrownal - chociaz ktos
pewnie powiem przerost formy nad trescia ;p

> Jeżeli to jest aktualne, to wytestuj sobie ten
> monitorek w gierkach i jeśli tylko smużenie
> Tobie nie będzie przeszkadzało, albo nie
> trafisz na jakiś trefny egzemplarz...

No tak.... tylko ja widzialem TYLKO w MM a tam z testami marnie (chyba, ze
pozycze od kogos laptop-a i podlacze sie do sprzetu stojacego na polce ...).
Wiec pytanie w sumie nadal bardzo aktualne !!

> To IMHO już znalazłeś swój monitorek.
> Przeca wiedzę nt. elcedeków już posiadasz
> dość znaczącą i wiedzieć powinieneś,
> że akurat Eizo gniotów nie wypuszcza :-)

TAK JEST !!! Hehe .... zaraz bedzie, ze robie wiecej szumu niz to konieczne
i potrzebne ;D

Pozdrawiam