Re: ATI FIC-RADEON 9500PRO - Problem

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 18:21:57 MET DST

W artykule news:bkclvj$l9m$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): *WITUX* z adresu <witux_at_NOSPAMpoczta.fm> napisał(a):

> Przy ustawieniach na AGP X8 gry i benchmarki się zawieszają , problemu
> nie ma przy AGP X4 . Karta jest na płycie EPOX 8RDA+ (nForce).
> Testowana była na innych płytach obsługujących AGP X8 ale działo sie
> to samo.

> 1. pytanie : Czy kartę kupiłem wadliwą i ją wymienić ?
> 2. pytanie : Do czego służy mały podwójny przełącznik na karcie (pisze
> na nim ONKE) ?

Nie do wiary, kolejna osoba ma problemy z tą kartą. Witaj w gronie
szczęśliwców, którzy posępili się na ostatnie resztki radeonów R9500 PRO
made by FIC.
Mam te same problemy.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                      mailto:krisso75_at_o2.pl