słaba prędkośc na full screen ?

Autor: sirGio (beesef_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 18:27:26 MET DST

Podobno dopiero w trybie full screen następuje wspomaganie hardwarowe i dlatego
prędkość grafiki jest znacznie wyższa. U mnie jednak tak nie jest. Flight
Simulator 2004 wykazuje dokładnie taką samą ilość klatek na sekundę jak w
trybie okienkowym i jest wołowaty. Mam Direx9, ustawioną hardware accereration.
Karta Nvidia Riva TNT2 Pro 32 MB. Celeron 2400 MHZ. Ilość klatek przy gęstrzej
grafice spada do 6(!). Inni na słabszych komputerach nie mają tych problemów.
Coś musi być zrąbane. Ale co?
Help please !
pozdro
sirGio