win 98se i zniknięcie plików

Autor: sQrczak (ja.SPAM.STOP_at_wm.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 16:37:47 MET DST

nie wiem czy to ntg
podejżewam wszystko ...
a jako że kompy mają takie same dyski to ....
poczytajcie sami :

nie mam pojecia co o tym myśleć i nie mam pojęcia jaki podać powód ...
sytuacja wyglada następująco
jest sobie pracownia komputerowa w szkole podstawowej
14 komputerów w sieci na ics z kompa nauczycielskiego

w ubiegły wtorek ok 14 po wylączeniu wszystkich komputerów wstały
tylko 4
przy probie ładowania windowsa pojawiły się komunikaty o braku plików
systemowych
na dyskach pozostawały średnio po 3 - 4 katalogi
w katalogu windows naliczyłem jakieś 5 - 6 podkatalogów i to wszystko

reszta zniknęła ....
scandisk nie znalazł na dysku żadnych pogubionych plików ....
przyszło mi do głowy , ze jakiś uczeń 5 tej klasy zabawił się w
hakiera ( dyski na tych kompach były udostępnione w trybie pełnym ) i
wykasowal wszystko dla zabawy ....

poinstalowałem wszystko na nowo , trwało to tydzien .....

dzisiaj
dzisiaj to samo stało się z pozostałymi czterema ...

nie mam pojęcia co to
a musze na to pytanie odpowiedzieć i jakoś temu zapobiec
czy to może być wirus ????
wszystkie kompy miały nav z bazą nie starszą niz 2 miesiące

zetknął się ktoś z czymś takim ?
macie może jakieś sugestie gdzie mam szukać odpowiedzi ?