Re: Wiatraczki PAPST - gdzie?

Autor: a d a m (email_at_mail.com)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 14:03:56 MET DST

Użytkownik "Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> napisał

> Slabo sledziles allegro, bylo wiele razy z kup teraz, albo nawet 20 sztuk
od
> 1 zl bez ceny minimalnej.
> Wtedy niestety osiagnely niska cene :( kolo 60 zl zdaje sie

No niestety, mialem chrapke na Papsty ale juz zakupilem Arctice tak wiec
faktycznie nie sledzilem dalej losow tych wentylatorow.
Pozostalo mi tylko (prawdopodobnie) niesluszne wrazenie, ze kupno Papsta to
problem. Nawet w tej chwili nie ma ofert "kup teraz", a szkoda, sadze, ze ta
opcja jest atrakcyjniejsza dla potencjalnego nabywcy.

adam