Re: czy to wina karty?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 13:00:17 MET DST

Użytkownik "fiorek" <fiorek18_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Wczoraj stalem sie posiadaczem gf 4 440mx 64mb. niestety ojciec chcial
mi
> zrobic niespodzianke i sam wlozyl karte oraz zainstalowac sterowniki:(
> Wszystko byly by ok, gdyby nie fakt, ze zrobil to nie usuwajac starej
karty
> oraz starych sterownikow:( Wszystko szlak trafil.Musialem robic
formata.
> Formac C:/q - ok, wszystko ok
> Odpalam plyte z WIN98SE, wpisuje polecenie "setup/is" i w tej chwili
monitor
> [...]

"over range" to komunikat monitora, że dostał do wyświetlenia obraz w
postaci zbyt "mocnej" dla niego, czyli np. za duża rozdzielczość, albo
zbyt wysokie odświeżanie i pewnie to ostatnie jest u Ciebie. Instalka
Win wyświetla się w 640x480 i Twój GF dowalił pewnie monitorowi jakieś
200 Hz, którego monitor nie był w stanie udźwignąć. Tak mi się wydaje.
Ale jak to obejść to nie wiem.