Re: FAT32 i partcja wieksza niz 64G

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 11:26:44 MET DST

Użytkownik "pwil" napisał:

> Ale czy jest sens przesuwać kilkuset megowe pliki
> z miejsca na miejsce, gdy chce się zdefragmentować
> partycję systemową...? ;-)

Zaraz, zaraz, bo chyba się nie zrozumieliśmy. Ja nie pisałem, żeby zrobić
jedną wielką partycję na system i dane. W życiu. To najbardziej chory pomysł
ze wszystkich chorych pomysłów. Na system dajemy jedną, małą partycję (np. 5
GB), a na pozostałej części kolejną dużą (zamiast np. 2 mniejszych). Wtedy
defragmentacja partycji systemowej trwa kilkanaście minut, a partycję z
danymi można sobie dziergać kiedy się ma na to czas.

--
Pozdrawiam,
Sniper