Re: Fan speed monitor

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 10:55:17 MET DST

Użytkownik "Arti" <arybek_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> plyta glowna SL-75FRN2-L.Z tego co wiem, to jest monitoring obrotow..tylko
> sie balem tego ..ze wiatraczki tez sie podlacza do Fan'a, czyli tam tez
jest
> zasilanie..wiec sie balem ze cos bedzie nie tak ..jak kabelek od zasilacza
> podlacze do Fan'a, gdzie jest zasilanie..ale w tym kabelku chyba sa lacza
> tylko do uziemienia i do monitoringu obrotow..dzieki za pomoc!
pozdrowionka,

W gniazdku na plycie jest zasilanie, ale gdy wiatraczek od zasilacza
podlaczacz do plyty to korzysztasz tylko z dwoch przewodow - kontrola
obrotow (zolty) i masa (czarny). Do napiecia nie podlaczasz kabelka :) Wiec
nie masz co sie martwic.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/