Re: 2 hdd oraz cd-rom i cd-rw

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 07:38:15 MET DST

Witam.
!!! napisał:
> Zapewne CDrom to jakis stary Samsung lub LG ... ?
> Jezeli tak - to jest troche kombinacji.
> ALe najlepiej bedzie jak podlaczysz - tak jak podlaczyles... :)

Jakiś NoName 52X, kupiłem na giełdzie za 50 zł i wstawiłem w miejsce
DVD-ROM Samsunga. Sprawował się dużo lepiej niż to DVD, poza czytaniem
płyt DVD oczywiście ;).
Teraz mam podpięte jak pisałem i wszystko działa jak trzeba.
Z nagrywaniem nie ma problemów, stan bufora podczas nagrywania ok. 97 %,
dopiero pod koniec zaczyna skakać, nawet mu spada do 80 % :>

Pozdrawiam,
Wołek.

PS.
Co Ty masz w polu FROM że mi Noworyta głupieje ? :>

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl