Odp: Fan speed monitor

Autor: Arti (arybek_at_tenbit.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 22:59:13 MET DST

a jeszcze jedno...mam obudowe chieftec BigTower, i mam do niej podlaczone
dodatkowe 2 wiatraki, ale kabelki 3-pinowe zasilajace sa za krotkie by je
podlaczyc pod Fan'y plyty glownej, wiec musze przez przejsciowke do
4-pinowego gniazdka zasilacza...czy sa jakies przedlozki 3-pin'owe? bo jak
podlacze przez przejsciowke..to nie bede mial monitoringu obrotow tych
wiatrakow...a jesli plyta ma takie mozliwosci..to czemu nie skorzystac z
tego...pozdroofka Arti