Re: Jakie plytki CD-R preferujecie ?

Autor: peter1981 (peter1981_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 22:19:29 MET DST

> datex są do bani, takie zielone bo po intensywnym użytkowaniu po ok.
> miesiącu pojawiają sie pęknięcia na brzegach tego centralnego otworu,
jeśli
> chodzi o płytki za złotówke to nigdy nie miałem problemu z Xdiskami
(kiedyś
> były niebieskie teraz są żółte) od niedawna tylko takich używam

ja natomiast nigdy już xdiska zółtego nie kupię, raz nabyłem 10szt i może
tylko 2 okazały się dobre po nagraniu (a nagrywane były 8x), reszty nawet
nagrywara ni mogła odczytać, może trafiła mi się jakaś walnięta seria, bo na
giełdzie w wawie kupiłem

ostatnio nagrywam sporo na zielonych datexach i nie widzę aby sprawiały
jakiekolwiek problemy, tylko trzeba je wolno nagrywać (wypalam na nich z
prędkością 8x lub 12x ) i mój 6,5letni teac czyta je bez zająknięcia

poza tym mam bardzo dobre zdanie o platinumach,szkoda tylko że są po
1,30/szt