GUI często nie jest wyświetlane poprawnie - win2k

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa (dp4declo02_at_NsOnSePaAkMemail.com)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 19:30:49 MET DST

Piszę tutaj, bo nie jestem do końca pewien czy problem jest natury hardware
czy software (sterowniki?)

Ten post jest w sumie kontynuacją <4qylftv2oryj$.dlg_at_takeda.tk>, dla
przypomnienia - postanowiłem przenieść swój hd tymczasowo do lepszego
komputera (Sony Vaio PCV-RX850), było trochę problemów ale udało mi się
pomyślnie doprowadzić do używalności. Więcej info pod podanym w/w MSGID.

Zauważyłem, że czasami grafika nie jest wyświetlana prawidłowo, tzn.
albo poszczególne okna, czy elementy w oknach nie są wyświetlane (czasami
są przeźroczyste - niewidoczne, czasami jest czarny prostokąt w miejscu
okna, czasami częściowo zawierający fragmenty okna), czasami informacje nie
są poprawnie wyświetlane (najczęściej to dzieje mi się w operze).

Mam dwa programy które zwykle za bierają dużo pamięci RAM - dialog (czytnik
newsów) oraz opera (browser). Gdy oba są uruchomione, to najczęściej widuję
problemy. Moje przypuszczenia to, że system nie może zarezerwować pamięci
dla GUI (ale pewnie się mylę, bo np aktualnie pisze, że z 491044KB pamięci
dostępne jest 226624KB, dodatkowo w poprzednim komputerze miałem 2x mniej
pamięci i nie miałem tego typu problemów)

Kilka informacji dot. tego komputera (podaję to co podaje mi sandra)
Karta graficzna to SiS 651 Rev 00
Płyta główna ASUSTeK Computer INC. P4S533VX REV 1.XX
Pamięć DIMM Synchronous DRAM 512MB/64
CPU Intel P4 2.40GHz
(jak trzeba więcej info, to proszę napisać, a ja podam)

Acha, niepokoi mnie jedna rzecz, sandra twierdzi, że wiatraczki obracają
się za wolno, że mogą być uszkodzone (ale mi się wydaje, że one mają
regulowaną prędkość - przy startowaniu komputera obracają sięz maksymalną
prędkością, a później zwalniają)

Czy temperatury są poprawne?
Płyta: 38.0 C
CPU: 46.0 C (sandra na końcu podaje dwie literki "td" nie mam pojęcia co to
             znaczy)
Power/AUX: 38.0C

Proszę o pomoc :(

--
takeda_at_IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, GG# 113344, TLEN: taked4
EMAIL: dp4declo02_at_NsOnSePaAkMemail.com