Nagrywarka a grafika - powtórka problemu :(

Autor: Grzegorz J (kwant_at_op.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 18:50:13 MET DST

Pisałem już o tym wcześniej(pisałem na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet -
jeżeli to uznacie za crossposta to przepraszam) - myślałem że problem się
rozwiązał mianowicie:
po zainstalowaniu nagrywarki LiteOn 52/32/52 (wcześniej 52/24/52 ale padł w
międzyczasie) zaczął mi się zawieszać kursor w programach graficznych, gry
przestały chodzić płynnie, tekst pojawia się chwilę po wstukaniu . Sam
kursor myszy chodzi po ekranie płynnie. Myślałem że to badziewny zailacz
Megabajt - ale pożyczyłem inny i dalej "kiszka". Jak odłącze naped jest O.K.
Wygląda to
tak jakby w tle uruchamiał się jakiś program z tym że przedtem też był
(podejrzewam Norton System Works 2003 ). Przed instalacją napędu wszystko
hulało aż miło
Komp nie jest szczytem marzeń ale potrzebuję go do pracy i do tej pory mi
wystarczał : plyta ECSK7S5AL (niestety), karta Riva TNT2 M64/32M, Duron
1000, DDR 256(no name), HDD 13,6G Fujitsu. HDD+CD na 1 kontrolerze, a
nagrywarka solo na 2. DMA włączone. Winda 98SE.
Poprzednio miałem HDD na 1 kontrolerze, HDD+CD na 2 i hulało.
Pomóżcie bo już sam nie wiem co robić
PZDR

--
Grzegorz J.