Re: zmiana numeru seryjnego winXP

Autor: -= KiP =- (pawel_ogniewski_at_op.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 18:13:00 MET DST

Wszystkim, którzy odpowiedzieli serdecznie dziękuję.

Choć, wszyskie odpowiedzi (jak i to, co dostałem mailem)
były mi już znane i jak już wspominałem
są to przepisy z wykorzystaniem okna rejestracji WinXP,
co u mnie absolutnie nie działa.

Nie potrzeba do tego wcale specjalnych cracków,
bo sam Microsoft opublikował jak to się robi
włącznie z dołączeniem skryptów w Visual Basic'u
(kogoś interesował zdaje się kod - gdzieś go mam jakby co)

Te rozwiązania niestety nie działają u mnie.
Zrobiłem szybki reinstal systemu z innym kodem,
także problem rozwiązałem, choć nie najładniej :(

Dzięki
Paweł