Re: CANON S400 VS. HP 930C

Autor: Romek (romii_at_w3.alpha.plUSUN_TO)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 14:37:14 MET DST

Piotrek wrote:
> Witam
> Muszę zmienić drukarkę, zastanawiam się nad Canonem S-400 (lub wyżej z tej
> serii) lub HP np 930C (lub coś innego w tej cenie) i kompletnie nie wiem co
> wybrać! Do Canona skłania mnie ekonomiczna eksploataca, ale co z jakością
> wydruku z obu drukarek? Czy np wydruki z którejś z nich sie nie rozmazują?
> Co poradzicie\polecicie?
Uwazaj na canon-a - ja mialem S500 - koszty druku niby nizsze, bo kupuje
sie tylko tusze, ale z drugiej strony ma glwice 'semi-permanentna'
jak to okreslil pan z serwisu - powinna wystarczyc do konca zycia
drukarki - no i wystarczyla... na 7 miesiecy intensywnego drukowania -
okolo 1000 str/miesiac. Wymowka serwisu bylo to, ze stosowalem
nieoryginalne atramenty - koszt glowicy, ktora samemu mozna wymienic
byl o okolo 20% wyzszy niz koszt calej nowej drukarki.
Jesli canon to poszukaj takiego, do ktorego glowice mozna kupic
w sklepie - chyba S450 byl takim modelem, ale musisz sprawdzic.
Teraz uzywam HP930 i jest bez problemu - jesli popsuje sie glowica
wystarczy kupic nowy cardrige i dalej drukowac :-).
Co do jakosci z obu modeli bardzo ladne wydruki szcegolnie na
porzadnym papierze foto, nic sie nie rozmazuje etc.
Romek

--
Strona ze zdjeciami z kamer cyfrowych:
http://w3.alpha.pl/jura/740