Re: prosze doradzcie mi co kupic - glosniki do kompa

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 12:12:11 MET DST

Użytkownik "Chello" napisał:

> chyba człowieku Z-680 nie słyszałeś w dobrym pomieszczeniu

Co masz na myśli pisząc o "dobrym pomieszczeniu"? Bo ja słyszałem je w
profesjonalnym studiu nagraniowym. Jak na mój, niezbyt wymagający gust, to
Z-680 gra tylko przeciętnie. Zresztą takich odsłuchów robiłem wystarczająco
dużo, żeby wykreować sobie opinię nt. takich zestawów. O niebo lepiej grają
dwie dość duże, 3-drożne kolumny Paradigma lub Tannoya za 1800 zł/komplet.
Jakość brzmienia z takiego kompletu dwóch przednich głośników jest tak
szokująca, że brak tylnych głośników efektowych, centralnego i woofera staje
się prawie niezauważalna.

--
Pozdrawiam,
Sniper