Re: Dziwny problem z instalacja Windowsa 2000/XP

Autor: Mirosław Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 11:35:55 MET DST

WItam

Wlasnie rozwiazalem problem, winnym okazala sie pamiec ale u mojego kolegi
ta sama pamiec dziala wiec jest to dziwne, pozyczylem ze sklepu pamiec
512DDR kingstoma i tez u mnie dziala. Po prostu płyta ECS K7VTA ma jakies
problemy z gorszymi pamieciami sam juz nie wiem bo sie na tym nie znam wazne
ze dziala.

Pozdrawiam
Mirek