Re: Dziwny dysk

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 10:54:34 MET DST

Użytkownik <colnet_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ggs napisał(a):
Witam

> przypuszczalnie cuś nabazgrane w MasterBootSectorze - wtedy uruchom
> kompa z dosowej dyskietki systemowej zawierającej również program
> fdisk - wydaj komendę : fdisk /mbr , jeśli nie pomoże to uruchom
> dosową wersję ndd ( jeśli masz fat16 lub fat32) - jeśli i to nie pomoże
> to sprawdź czy bios to dobrze wykrył czy może ktoś wpisał "ręcznie"
> parametry dysku do c'mosa - jeśli i to zawiedzie to nie wiem co jest.

Cos Pan nie doczytal ;))

Wlasnie o to biega ze po Power On bios widzi dysk
a po resecie nie.

IMHO nie ustawil dobrze parametrow HDD
 - ustawienie typu CS kiedy na drugim urzadzeniu
   podpietym do tej tasmy wymusiles zworkami np. Master
- czasem ustawienie slave kiedy master
   jest dostepne powoduje takie objawy
- zle ustawione parametry w BIOSIE, nie zawsze AUTO
  jest wlasciwym ustawieniem
- zla tasma

Ale to jest chyba oczywiste..............

pozdrawiam
Adams