Re: Problem z dyskiem

Autor: Loonie (loonie2_at_tlen.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 10:30:03 MET DST

W pewien wiosenno-senny dzionek owieczka marcus075 napisała liścik
<bk7pna$ilt$5_at_news.onet.pl> i puscila go z wiatrem...

> Witam!
> na wstępnie zaznaczam, żę ten post jest dość... bezsensowny:)

No nie wiem.

> [od następnej linijki nie rozumiem...]
> a co to ma do zdrowia twojego organizmu? chyba, żę chcesz wymieniać dyski,
> te które są pomiędzy kręgami...:)

Ciekaw jestem czy da się. Amerykanie pewnie potrafią. ;-)

> [jesteś normalny?;P] takżę nie wiem o co chodzi:P

Normalny? Nie do końca. Taka mi się głupawka zrobiła, jak zobaczyłem, że na
grupie .pecet _jedyny_ temat to dyski. No, dzisiaj to jest nieźle, jedno
pytanie o dyskietkę.

PS Obiecuję poprawę.

--
Pozdrowienia,