Re: 2 hdd oraz cd-rom i cd-rw

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 10:27:45 MET DST

Witam.
Radoslaw Sokol napisał:
> Prawdą jest natomiast, że na jednym kanale IDE może jednocześ-
> nie pracować tylko jedno urządzenie. W związku z tym napęd
> CD-ROM rozpędzający płytę może na parę sekund zablokować
> możliwość korzystania z dysku twardego.

Hmmm musze to przetestować, wczoraj przepiołem nagrywarke do taśmy z
dyskiem bo mi na drugiej się z CD-ROMem gryzły. CD-ROM się jakoś dziwnie
zachowywał odkąd mu dodałem nagrywarke: długo się wykrywał przy poscie,
zanim wysunął tacke też myślał długawo, czasem z odczytem a wręcz
wykryciem płyt miał problemy.

Pozdrawiam,
Wołek.

--