Współpraca cyfrówki USB z komputerem. (długie)

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 10:08:58 MET DST

Witam!

Mam probelmy z połaczeniem aparatu cyfrowego (w miarę nowy model) z kompem
poprzez USB. Jest tak:
Driver niby się instaluje. Niby, bo nie zgłasza błędu, ale ponowne włożenie
CD ze sterownikmi twierdzi że driver nie jest zainstalowany. Jednak
podłączenie aparatu powoduje jego rozpoznanie i zainstalowanie (menadżer
urządzeń nie pokazuje błędów sprzętu), pojawia się nowy napęd i niby jest
wszystko OK. Niestety - nie ma dostępu do tego napędu (po dłuższej chwili
twierdzi, że dyskietka nie sformatowana). Raz nawet udało mi się wyświetlić
zawartość aparatu i skopiować pół jednego zdjęcia. Aparat jest sprawny -
testowany na 2-ch innnych komputerach (Win98SE i WinXP).

Płyta ABIT BF6 (nie mam CD-ka ze sterownikami, w sieci też nie udało mi się
znaleźć sterów), Win98 SE (czysta instalka, w menadżerze urządzeń jedno
nierozpoznane urządzenie - nie wiem co to jest). Port USB działa (testowany
na odtwarzaczu mp3).

Czy jest możliwe, że płyta ma port USB 1.0 (w instrukcji nic nie piszą na
ten temat) i to powoduje takie problemy? Czy jest szansa, że zakup osobnego
kontrolera USB 1.1 coś zmieni?

Pozdrawiam
Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: