Re: jaki uzywany monitor mozecie polecic 17''

Autor: Tommygun (pepesh_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 08:57:01 MET DST

Użytkownik "RKubiak" <rafal_kubiak_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:57b4.00000183.3f6796b8_at_newsgate.onet.pl...
> Hello
> wlasnie padl mi monitor. kupno nowego w chwili obecnej raczej nie wchodzi
> gre ....
> myslalem o czyms uzywanym. przegladalem allegro i widzialem kilka
propozycji
> eizo. czy warto sie ladowac w taki uzywany sprzet? co byscie mi mogli
polecic?
> dzieki i pozdrawiam
> Ralf

jakieś pół roku temu kupiłem na allegro Eizo F56 i jestem bardzo z niego
zadowolony, nie zamieniłbym sie na żaden nawet nowy i płaski monitor( no
chyba że na LCD), wtedy jak go kupowałem to te sprzęty dopiero sie pokazały
i musiałem wybulić prawie 400 zeta, ale zupełnie nie żałuje. Teraz są tańsze
więc lepiej poszukaj jakiegoś wyższego modelu np. T57 na trinitronie, albo
F57 na kineskopie Hitachi

Tomek