Re: Problem z HDD

Autor: gs100 (gs100_at_o2.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 08:33:52 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter_at_nospam43.pl> napisał w wiadomości

> Moze padla Ci po prostu tasma IDE?

Raczej nie. Probowalem z inna tasma i efekt byl ten sam. Malo tego.
 Podlaczylem dysk u kumpla w komputerze i wygladalo to tak samo
jak u mnie - po nagrzaniu sie dysk sie wylaczal.

Wydaje mi sie ze najbardziej prawdopodobne sa jakies drobne uszkodzenia na
plytce drukowanej. Przez to niektore luty i sciezki (np te co doprowadzaja
zaislanie silniczka krecacego telerze) moga pod wplywem temp. zwiekszaja
swoj opor, prze co prad nie chce plynac i talerze przestaja sie krecic.
Gdyby tak bylo to jesli udalo by sie je namierzyc to mozna by bylo jakos to
naprawic.

Ale to tylko moja hipoteza i moge sie mylic.

Pozdr.
gs100