Re: Zasilacz Foxcoon Deer 400W - doradzcie

Autor: RAD (roge_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 08:09:35 MET DST

Ten zasilacz na pewno nie ma 400W, to raczej przyzwoita 300, biorac pod
uwage to co jest sprzedawane z naklejkami 300W.

Do 5 dyskow i 2 napedow rozgladalbym sie za jakims zasilaczem 400W, ale
porzadnej firmy, szczegolnie jesli mialyby to byc dyski 7200 obrotow.

> Radze kupić jakiś porządny zasilacz np. Chiefteca 360W. 5 dysków
> twardych to poważne obciążenie i dziw bierze, że ten Codegen ci jeszcze
> działa. Ten Deer nie bedzie wcale lepszy. Ta sama klasa co Codegen.

Mam taki zasilacz i jest zdecydowanie lepszy niz Codegeny. Jakosc wykonania
jest duzo lepsza, jest duzo ciezszy. U mnie pracuje juz prawie rok i jak na
razie napiecia trzyma idealnie przy dosc rozbudowanej konfiguracji. Jednak
przy 5x HDD i 2 napedach patrz uwagi wyzej.

Pozdrawiam
Radek