Re: Windows XP sam się zamyka...

Autor: Krystian Paczkowski (pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 22:30:27 MET DST

Quick <jacekst_at_polbox.com> napisał(a):

> Poszło na priv.

To ja mam to samo pytanie..
Sasiad pracuje na WinXP i korzysta z tradycyjnego lacza modemowego, dzieje
sie to samo.. pojawia sie okienko, ze za 100 sec. zamknie sie WinXP.. zawsze
dzieje sie tak praktycznie zaraz po polaczeniu.

I druga sprawa to moj laptop.
Mam Toshibe, i od czasu gdy zainstalowalem wirtualny port (mam same USB,
zakupilem przejsciowke na szeregowe), by zainstalowac SDI.. dzieje sie cos
takiego, ze pracuje pracuje.. ale nagle podczas pracowania szlag trafia i
pojawia sie ekran czarny wiele komend i siada.
Pierwsza sprawa chcialbym odczytac te komendy.. druga sprawa jak to
zniwelowac? Czy mozliwy jest konflikt SDI z WinXP? Doszly mnie sluchy, ze
SDi nie bylo testowane oficjalnie na XP.

Pozdrawiam