Re: film z kamery cyfr na kompa- jakosc ?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 22:24:28 MET DST

Użytkownik "news.tpi.pl" <tajne_at_tajne.tajne> napisał w wiadomości
> hi
>
> posiadam cyfrowa kamere sony - i gdy zgrywam z niej filmy sa okropnej
> jakosci?
> czy to wina programu dostarczonego przez producenta ?
>
> sa jakies inne programy ktore moga zwiekszyc rozdzielczosc filmy , ogolnie
> jakosc po przegraniu z kamery ?

I pewnie jeszcze zgrywasz przez USB?
Potrzebujesz karty FireWire i tylko dlatego odpowiadam na tego posta, bo to
akurat jest sprzęt komputerowy. Dodam jeszcze że karty SoundBlaster Audigy
mają gniazdo FireWire. Ale jeśli takowej nie masz to potrzebujesz osobny
kontroler FireWire (inna nazwa to IEEE 1394) - koszt ok. 100 zł.
Więcej na alt.pl.rec.videokamery lub pisz do mnie na priva.