Re: Jest taki maly problem...

Autor: VomitroN (vomitron.NOSPAM_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 20:48:42 MET DST

Użytkownik "smok" <mibs_at_op.pl> napisał w wiadomości
Dnia Tue, 16 Sep 2003 19:02:01 +0200
"VomitroN" <vomitron.NOSPAM_at_interia.pl> napisał(a):

[...]

>Może za słabe chłodzenie? Jeżeli BIOS i płyta sprawdzają
temperaturę a
>ta wzrasta, to cooler przyspiesza. I jeśli nie przyspieszy
odpowiednio,
>to robi się za ciepło i mamy zwisa. Dlaczego na win98 nie
wieszało się?
>Bo 98 jest mniej wymagające i nie grzało procka. Teoria, ale
zgadza się
>z Twoimi objawami.

Tez mi to jako pierwsze przyszlo do glowy, tyle ze idac za tym
tropem wymienilem cooler na dwa razy wiekszy. Nic nie pomoglo.
Tyle ze jest glosniej wiec lepiej slychac moment bezposrednio
przed zwisem.
Powiem wiecej, slysze teraz nawet podobne przyspieszenia nawet
gdy przeskakuje miedzy oknami. Sa mniejsze ale sa. Moze to qrcze
procek? Skoro w Win98 sie wyrabial a teraz w XP nie chce to moze
cos z nim nie tak?
VomitroN